[gilug.org] No puc connectar al web de facebook

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2010-12-26 10:41:36 UTC

A Diumenge 26 Desembre 2010 10:41:32, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Reinicia l'ordinador a veure si es conserva el contingut de
> /etc/resolv.conf ...i també a veure si se segueix entrant al feixbuc.

En principi em manté el "nameserver 8.8.8.8", per tant entenc que l'ordinador
no m'autoconfigura la xarxa a cada engegada per DHCP com havies advertit, i no
em sobreescriu el /etc/resolv.conf.

D'altra banda la meva filla ha tornat a accedir després de reengegar (i és
clar, ha tornat a canviar la contrasenya, que me l'havia donat per fer proves,
jejeje).

La única cosa que em queda és saber que és exactament "rm -rf ~/.firefox". Jo
he netejat diverses vegades la configuració vella del firefox per si era
aquest el problema. Finalment vaig deixar la vella, ja que hi tinc totes les
adreces d'interès (que són moltes). També era conscient que havia netejat
algun dia les galetes per algun problema que tenia en la navegació. I de fet,
l'accés a facebook em fallava a tots els usuaris.
Haig d'interpretar que aquesta ordre el que ha fet és restablir totalment la
configuració predeterminada del programa a nivell de tot el sistema, i sense
perdre petites configuracions particulars de cada usuari?

També em queda el dubte del 8.8.8.8, però suposo que ja ho aniré entenent!

Gràcies a tots i salut!!