[gilug.org] No puc connectar al web de facebook

2010-12-25 19:15:51 UTC

Amb aquesta instrucció:
dig +short facebook.com

Veig que tenen un DNS per torns, que retorna una IP diferent a cada
intent per a desviar la teva visita a diferent servidor:
69.63.189.16
69.63.189.11
69.63.181.12

dig +short www.facebook.com
69.63.190.10
69.63.190.22
69.63.190.14
66.220.158.25
69.63.189.16

Dani, com a solució provisional, comprova quina d'aquestes IP et va
millor, i aleshores passes per sobre dels DNS afegint-ho al fitxer
/etc/hosts d'aquesta manera (exemple pel 69.63.189.16): Afegeixes
una(es) línia(es) així al fitxer:
69.63.189.16	facebook.com
69.63.189.16	www.facebook.com

Després reinicia l'ordinador, no sigui cas que el M.Firefox se'n recordi
d'alguna cosa.

Per cert, utilitzes algun programa de "cache DNS" com per exemple
Dnsmasq o Bind?
Què hi tens al fitxer /etc/resolv.conf ?

Al 25/12/10 19:46, En/na Lourdes Mallorquí i Dani Fossas ha escrit: