[gilug.org] No puc connectar al web de facebook

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2010-12-25 18:46:36 UTC

A Divendres 24 Desembre 2010 23:27:55, vàreu escriure:
> Donçs la veritat ... és que en principi NO, els dns no haurien de tenir
> res a veure amb les galetes pel que jo sé, però tampoc em lliga que per
> ip hi entris i per nom no ...

Bé. Resumint:

1:
Si cerco facebook al google i hi vaig des d'aquí, o bé a través de les adreces
d'interès guardades al firefox, em diu que no s'ha trobat el servidor.

2:
Ara bé, si que puc arribar fins a la pàgina d'accés de facebook entrant
http://69.63.181.12 al navegador.
També hi puc arribar amb el konqueror, si bé amb algunes funcions
deshabilitades (entre elles el xat).
I també em resol amb ping facebook.com.

3:
Un cop accedit des de http://69.63.181.12, em demana la contrasenya i em diu
que no tinc les galetes habilitades. Si que les tinc habilitades, i encara que
ho intento de 1000 maneres, em segueix donant el missatge d'error per a
accedir-hi.

4:
Si faig un mv .mozilla .mozilla.old i intento anar-hi a partir d'una
instal·lació "neta" tampoc hi ha manera d'accedir-hi.

Busco al google i totes les respostes a problemes semblants fan referència a
les galetes.
També trobo alguna referència a algun malware que bloqueja l'accés a una
pàgina determinada (en aquest cas seria a facebook i només des de firefox),
però no podria estar dins els fitxers de configuració, perquè quan netejo la
configuració i l'arrenco de zero també em passa (llavors seria un programa
extern als fitxers de configuració de firefox).
Necessito més ajuda!!

No sé què o com més buscar a la xarxa, ja que el meu anglès és força limitat.

Opensuse 11.3 x86_64
Mozilla Firefox 3.6.13

Bon nadal!

Dani