[gilug.org] Videos incrustats a portals marroquins

Xavier Barnada Rius xbarnada gmail com
2010-04-25 10:34:50 UTC

Amb la primera pagina no he aconsegit trobar on son els videos, en la
segona fan servir el protocol d'streaming de Microsoft.
El firefox no te surpot per aquest sistema de streaming, tot i aixo el
mplayer si.Jo he aconsegit veure aquests videos instalant un plugin al
firefox que es diu  MediaPlayerConnectivity que el pots trobar aqui
https://addons.mozilla.org/ca/firefox/addon/446 .Abans de instalar
aquest plugin et recomanaria que miresis que hi ha el mplayer instalat
ja que aixi et configurara automaticament el format del video amb el
mplayer.
Aquest plugin el que fa es que quan troba un video de un determinat t'el
substitueix per un boto de play que fa que s'obri el video amb el
mplayer en una finestra, no es un sistema molt elegant, pero funciona