[gilug.org] Videos incrustats a portals marroquins

2010-04-24 13:25:13 UTC

A la darrera instal·lació amb Ubuntu GNU/Linux 9.10 que he fet per un
particular, se m'han queixat que en un parell de webs, amb el M$
Internet Explorer s'hi veien perfectament els videos, però amb el
M.Firefox res de res:

tv.alarab.net
www.sonara.net

Sobre la primera, ja puc avisar que des d'avui el Google la qualifica de
perillosa, perquè en algun fòrum hi ha gent que ha publicat virus.

A tots dos casos els videos en sí mateixos no van amb reproductor
A.Flash, sinó que van  inserits directament a la pàgina HTML i amb
origen d'un servidor mms://
He provat fins i tot d'actualitzar M.Firefox fins la versió 3.6.3 amb això:
https://launchpad.net/~mozillateam/+archive/firefox-stable
i també de reinstal·lar els complements de totem, vlc i mplayer per a
M.Firefox, però sense èxit.

Si algú hi veu alguna solució, m'ajudarà a quedar bé.

Gracies.