[gilug.org] Nova entrega de Live never ending Tale

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-09-19 07:53:37 UTC

Hola a tots,

He lliberat una nova versió de LneT: Sep-2009 Preview III.

En aquesta entrega els quatre perfils de LneT inclouen el programa lnet-cc, és
un centre de control amb les opcions:
comprovar l'estat del firmware que necessiten els drivers del ordinador.
actualitzar el sistema LneT a una nova versió.
instal·lació senzilla del sistema LneT en qualsevol dispositiu
d'emmagatzamament.
També estic desenvolupant un programa que ens permetrà configurar LneT a través
d'un interfase gràfic.
A la pàgina Web trobareu les instruccions dels programes esmentats. He escrit
nova documentació sobre l'engegada per primera vegada del sistema, sobre com
fer una instal·lació senzilla i la actualització a una nova versió.
En el perfil LneT Lite 686 he preparat el gestor de xarxes wicd, amb algunes
modificacions perquè s'adapti millor a LneT i també per connectar fàcilment amb
xarxes inalàmbriques amagades. A més he modificat els programes d'escriptori i
de gestió de fitxers perquè en dispositius removibles presentin les opcions
desmuntar i expulsar, i nosaltres podem decidir quina acció ens interessa.
Avui ja està disponible el perfil Lite, aquests dies vaig preparant i posaré
els altres perfils en el servidor per descarregar.

Salut,

Jordi Pujol

Live never ending Tale
GNU/Linux Live forever!