[gilug.org] usuari

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-09-13 08:09:19 UTC

Hola Genis,

he activat el compte nissu, que coincideix amb la teva adreça d'email,

com diu la pantalla d'alta d'usuaris, els usuaris els activem quan ens envien
un missatge, identificant-se com una persona real; perquè ens hem trobat amb
que els robots ho omplien d'spam,

Ara tens accés a la web del Gilug, si necessites alguna cosa més, no dubtis en
preguntar,

Salut,

Jordi Pujol

Live never ending Tale
GNU/Linux Live forever!
http://livenet.selfip.com

A Dissabte, 12 de setembre de 2009 20:21:53, Genis Pujol Hamelink va escriure: