[gilug.org] Llicenciar software web amb llicencia AGPL si conte scripts amb llicencia MIT

Quim Rovira quim rovira gmail com
2009-09-09 07:45:53 UTC

Hmm..

perdona pel retard :)

Crec que mentre mantinguis l'avís de la llicència original, tens tot el dret
a sub-llicenciar-ho com vulguis. Si de veritat vols cobrir-te les espatlles,
sempre pots llicenciar tansols les modificacions que has fet sota GPL, tot i
que al meu parer, el millor seria deixar-ho com a MIT tot plegat (la
llicència original), i fins i tot enviar un "patch" amb les teves
modificacions a la gent del projecte, perquè ho puguin incloure en la versió
original.

També et queda l'alternativa de redistribuir amb llicència aGPL el mateix
"patch" dins de tot l'empaquetat, i que en l'instal·lació s'apliqui aquest
patch.

No se si t'he resolt algun dubte o només te n'he generat de nous... espero
que serveixi d'alguna ajuda! ;)

Salut!