[gilug.org] Llicenciar software web amb llicencia AGPL si conte scripts amb llicencia MIT

xevi xbarnada gmail com
2009-09-03 19:07:27 UTC

Hola llista, tinc un  dubte sobre llicencies que no se ben be si el que
tinc pensat ho puc fer, la cosa es que tinc una pagina feta amb php i
que tambe usa alguns scripts de javascript amb mootools [1][2], aquets
estan llicenciats amb llicencia MIT , la mateixa que el X11, pero no se
si puc llicenciar el codi amb llicencia AGPL, i si es posible com ho
tinc que fer , tinc que indicar exactament quines parts del codi estan
amb llicencia MIT?tinc que incloure la llicencia MIT i la AGPL quan
distribueixi el codi? La veritat vaig una mica perdut amb tot aixo ja
que es el primer programa al cual poso una llicencia explicita

Moltes gracies

[1]http://mootools.net/
[2]http://www.phatfusion.net/imagemenu/