[gilug.org] Thunderbird de win a linux

joseluis montgri montgri net
2009-10-27 23:21:20 UTC

En/na Jordi Pujol ha escrit:
> clar, primer hauriem de preguntar, es tracta de NTFS o FAT32 ?
>
> suposo que la linia /etc/fstab fa servir el sistema de fitxers NTFS,
>
> umask és relatiu als permisos amb que es creen els fitxers nous, pero en un
> sistema de fitxers NTFS o FAT32 no hi ha permisos de fitxers, només hi ha el
> permís global per a tota la partició, que s'estableix amb la opció mode.
>
> En concret s'ha de modificar la linia corresponent en el fitxer /etc/fstab
> afegint la opció,
>
> per donar permis per a tot a tothom:
> mode=1777
>
> per donar permis de lectura i execució:
> [...]
Perdona, però en fstab posa això, i és molt diferent del que dius.

/dev/disk/by-id/ata-ST3500820AS_9QM9JTH7-part3 /windows/E
ntfs-3g    users,gid=users,fmask=133,dmask=022,locale=ca_ES.UTF-8 0 0

Però ho he probat i, de moment, em deixa escriure. Ara mirarè si
funciona amb el Thunderbird.

Gràcies. Ja confirmarè si funciona be amb totes circunstàncies.

Joseluis