[gilug.org] Permisos compartits

Quim Rovira quim rovira gmail com
2009-11-25 23:28:58 UTC

Si és una partició, crec que pots fer el mateix que diu l'Eduard, però per
defecte en tots els arxius que s'hi crein amb els parametres umode (o
quelcom similar) a la configuració de /etc/fstab. M'ho hauria de mirar
perquè ara mateix estic sota... shhhtt!! res, que no és un linux :)

A veure si hi penso i t'ho miro demà al vespre ;)