[gilug.org] Entrevista a l'Hora Nova

Rafael Martin Soto info inatica com
2009-11-14 10:01:47 UTC

Pitch & Putt de Gualta.

Bé... tot i que no és de l'Alt Empordà i no utilitzen tot GNU/Linux, si
que molta base és programari lliure.

Els PC'S Funcionen amb Windows pels software de gestió del pitch,però la
documentació la generen tota amb Openoffice, utilitzen el Thunderbird
com a gestor de correu i el servidor és un CentOS. Tindran també un
tallafocs basat amb IPCop en pocs dies. Totes les noves sol.lucions les
cerquem basades en programari lliure i la idea és anant eliminant
paulatinament la dependència del Windows per arribar un moment
d'utilitzar tot amb GNU/Linux.

Si us serveix, doncs endavant.

En/na Eduard Vidal i Tulsà ha escrit:

> El 13 / novembre / 2009 09:42, Narcis Garcia - GiLUG
> < <mailto:>> ha escrit:
>
>     Amb el número del 10-11-2009 del bisetmanari "Hora Nova" van
>     publicar a
>     pàgina completa un reportatge sobre la darrera versió de Microsoft
>     Windows a pàgina sencera, i n'hi ha que van trobar a faltar
>     l'equivalent
>     difussió per la darrera versió d'Ubuntu GNU/Linux.
>
>     Des d'aquesta publicació comarcal de l'Alt Empordà em van
>     contactar per
>     a interessar-se pel programari lliure i fer una entrevista, doncs
> [...]

Salutacions

------------
Rafael Martín Soto

www.inatica.com

----
Premis i reconeixements:
2009) 2 Premis a la recerca i a la innovació en TIC (Enregistrador de Ràdio i Ocitiquet)
2009) Premi a la difusió de les TIC (www.rafamartin.info)
2008) Millor Iniciativa en l'Administració Local
2008) Finalista als Premis Blocs Catalunya (www.rafamartin.info)
2007) Millor Iniciativa en l'Administració Local
2006) Vimmocat.com. Excel·lència en el tractament lingüístic destinat a
programes informàtics i webs
----

Visiti els nostres portals:

www.torroellaestartit.com, www.vimmocat.com, www.estartit.es, www.nautic-cat.com