[gilug.org] Entrevista a l'Hora Nova

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2009-11-13 16:04:23 UTC

El 13 / novembre / 2009 09:42, Narcis Garcia - GiLUG
<>ha escrit:

> Amb el número del 10-11-2009 del bisetmanari "Hora Nova" van publicar a
> pàgina completa un reportatge sobre la darrera versió de Microsoft
> Windows a pàgina sencera, i n'hi ha que van trobar a faltar l'equivalent
> difussió per la darrera versió d'Ubuntu GNU/Linux.
>
> Des d'aquesta publicació comarcal de l'Alt Empordà em van contactar per
> a interessar-se pel programari lliure i fer una entrevista, doncs
> m'agradaria fer partícip a la gent amb qui estic en contacte per a
> enfocar el tema, tenint en compte que s'ho llegirà el públic que no té
> [...]
Fruits Secs Tulsà funciona al 90% amb mandriva linux. És a dir, tot, menys
el programa de nómines
Es una empresa de manufacturació de fruits secs amb la part industrial a
Palau de Santa Eulàlia, Botigues a Figueres, Roses, Girona, i Calella de la
Costa