[gilug.org] [OT]Portatils per estudiants, que en penseu?

Quim Rovira quim rovira gmail com
2009-05-15 13:37:59 UTC

2009/5/15 Jordi Pujol <>

> veurem també si és una ajuda de veritat o tant sols és propaganda de la
> ajuda
> que ja donen ara, amb financiació d'interés zero, tramitant-la a través
> d'alguns bancs o caixes que s'han afegit a la proposta. (*el interès el
> paga
> el govern, és a dir, tots nosaltres)*

Quina veritat més grossa!! I jo hi afegiria: i va a parar als bancs!

> Si han de ser ordinadors barats, lo que han de fer és posar-los amb el disc
> en
> blanc, s'estalviaran la feina de buscar soft i d'instal.lar-lo.
> després l'usuari ja s'espabilarà per posar-hi lo que li vingui de gust,
> segons
> el pressupost de que disposi, els coneixements propis o dels amics i
> coneguts, etc...

Amb això hi discrepo un xic... tansols per dir que crec que no costaria tant
preinstal·lar una imatge del disc-dur amb un linux i tot en ordre...
realment puja tant els costos fer-ho? Una cosa és l'import del soft
privatiu, però l'altre el cost d'instal·lar-ho, no?

> I podran estar més segurs de que no pagaran cap càrrec degut a llicencies
> de
> sistema operatiu, per utilitats o CD's de cosetes que no serveixen mai per
> res,

En això també tens raó.. seria la única manera de saber que no s'han pagat
llicències... llàstima que la gent no ho valori.