[gilug.org] Diferents entrades en un mateix lloc (M.Firefox)

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2009-03-28 11:58:30 UTC

> Hi ha vegades en què en un mateix lloc web (com www.lesentrades.com) hi
> ha diferents webs on et pots enregistrar i accedir amb un nom d'usuari i
> contrasenya.
>
> Si utilitzo Mozilla Firefox i li faig memoritzar diferent credencial a
> cada web del mateix lloc, resulta que només n'emmagatzema una.
>
> Seguint l'exemple:
> www.lesentrades.com/entrada1
> Hi entro i memoritzo l'usuari "narcis" amb contrasenya "1234"
> I després a:
> www.lesentrades.com/entrada2
> [...]
Un sistema seria crear diferents perfils de firefox , pero el problema es que
per canviar de un perfil a un altre has de tancar el firefox.
Si arranques el firefox amb "firefox -p" t' apareixera una finestra a on
canviar i crear el perfil, i si executes "firefox -u <nom del perfil>" podras
entrar directament al perfil que vulgis