[gilug.org] Diferents entrades en un mateix lloc (M.Firefox)

2009-03-28 09:52:27 UTC

Hi ha vegades en què en un mateix lloc web (com www.lesentrades.com) hi
ha diferents webs on et pots enregistrar i accedir amb un nom d'usuari i
contrasenya.

Si utilitzo Mozilla Firefox i li faig memoritzar diferent credencial a
cada web del mateix lloc, resulta que només n'emmagatzema una.

Seguint l'exemple:
www.lesentrades.com/entrada1
Hi entro i memoritzo l'usuari "narcis" amb contrasenya "1234"
I després a:
www.lesentrades.com/entrada2
Hi entro i memoritzo l'usuari "narcisgarcia" amb contrasenya "12345"
Aleshores em diu que ja té una contrasenya guardada, i em pregunta si la
vull canviar.

Algú sap alguna manera de què el navegador distingeixi entre diferent
pàgina/formulari?

Gracies