[gilug.org] Llocs web reals amb 1 ADSL

Marcos marcos tenak net
2009-03-06 08:43:51 UTC

Bones,

aprofito per presentar-me, que fa un temps que estic per la llista i no
dic res :)

On Fri, March 6, 2009 9:37 am, Narcis Garcia - GiLUG wrote:
> És una opció "xusquera" que no m'agrada gens.
>
> Imagina't que a algú li haig de dir pel carrer que obri la pàgina:
> www.elmeucherokee.com:8080/fotos

Crec que el funcionament que busques l'aconseguiries amb la directiva
ProxyPass.

Dins de la definició del VirtualHost de www.elmeucherokee.com hauries de
posar (comprova la sintaxi exacta al manual, ho dic de memòria):

ProxyRequests Off # per no fer de proxy per tothom i cap a qualsevol web

ProxyPass / http://ip.interna.del.cherokee/
ProxyPassReverse / http://ip.interna.del.cherokee/

Per fer-ho, has de tenir carregats els mòduls de proxy i de proxy_http.

Salut,
--
Marcos
http://tenak.net/