[gilug.org] control remot

2009-03-03 15:50:59 UTC

Posa a prova el paràmetre -ncache de VNC, que fa un salt endavant en el
tema de la velocitat.

També hi ha una solució de client Java (ara no trobo el nom), que es pot
integrar a una pàgina web, de manera que el client no ha de tenir altre
programari instal·lat prèviament sinó obrir el navegador amb aquella
adreça.

El dt 03 de 03 de 2009 a les 16:37 +0100, en/na David Casals va
escriure: