[gilug.org] control remot

David Casals hakd0c telefonica net
2009-03-03 15:37:54 UTC

Hola a tothom,

Estic buscant un sistema de control remot d'ordinador. El servidor
estarà amb GNU/Linux pero els clients estaran en qualsevol sistema operatiu.

Ja conec sistemes amb VNC i comparat amb rdesktop de M$ es lent i amb
màquines Windows té problemes amb el teclat. També m'interessaria poder
utilitzar les impressores dels clients, tot i que a priori no se quins
clients si connectaran.

Per tant estic estudiant altres possibilitats diferents al VNC i
m'agradaria preguntar per la vostra experiència. Aquest es un projecte
d'una associació sense ànim de lucre.

Atentament
David Casals
hakd0c