[gilug.org] sense paraules

2009-06-19 16:18:52 UTC

De tota manera, és un tema que havia d'acabar sortint a debat públic.

A mi aquesta qüestió també em va venir al cap quan vaig començar a
conèixer el programari lliure: no m'agrada la guerra, doncs no s'hauria
d'utilitzar per la guerra.

Però si el programari lliure és de les persones i per les persones, som
les persones les què hem de canviar, i aleshores no farem programes per
la guerra.