[gilug.org] sense paraules

Marc marc furtia gmail com
2009-06-18 11:47:51 UTC

Ostres .... jo no sóc del teu parer llavors ...
Ho trobo "massa bestia" dir que el soft lliure es pot usar per fer una
massacre ètnica ....
No ho sé, possiblement estic errat, però no sé com dir-ho ... hi ha exemples
més "normals" que no el que es posa en aquest video ....

El 18 / juny / 2009 13:36, Quim Rovira <> ha escrit: