[gilug.org] sense paraules

Quim Rovira quim rovira gmail com
2009-06-18 11:36:46 UTC

No te res d'impactant, al meu parer, Marc!

És pur sensacionalisme: troba un exemple tronat per tal d'aconseguir captar
l'atenció. Bastant baix al meu parer.

Jo crec que es podria resumir dient que el software lliure ha de ser lliure
en l'essència, previ als judicis morals i les ideologies que al cap i a la
fi estan en un nivell completament diferent i no han d'afectar mai el dret
que t'ofereix el propi software lliure.
Tal com diu gairebé literalment al video, si comencéssim a posar
restriccions a la GPL, encara que fós des d'una base etico-moral generalment
acceptada, acabaries donant pas a que una sola línia de pensament fós
beneficiària del programari lliure, no? I el que discrepa?

Potser no m'he explicat massa bé, però què en penseu?