[gilug.org] Domini d'usuaris

Jordi Espinosa foros espipinxo com
2009-06-02 19:08:26 UTC

Una cosa... la gent que ha d'accedir aquest servidor utilitzen linux o també
altres sistemes operatius ?
Hi ha d'accedir molta gent ?

LDAP ... uix. pregunta-li a l'Eduard Vidal XDDDD....

Jo la veritat LDAP m'ho he mirat varies vegades i m'ha costat entendre-ho i
encara no ho acabo d'entendre la forma de montar-ho
Si vols que el samba autentifiqui via LDAP jo crec que s'hauria de "migrar"
els usuaris .