[gilug.org] Inserir a linies, crear GIF a PDF

2009-01-26 00:49:11 UTC

Hola, vull fer un processament a una sèrie d'imatges que escanejo, la
qual cosa ja faig des des d'un terminal/consola cridant una eina del
GIMP, i dels fitxers resultants en vull crear un document PDF.

Tinc dues preguntes per això:

1. Si ja aconsegueixo volcar una llista de fitxers en un fitxer de text,
algú sap d'una comanda que em permeti inserir un text (la comanda) a
l'inici de totes les línies d'aquest fitxer?

2. Algú em podria recomanar eines per a crear un document PDF a partir
d'una sèrie de fitxers *.GIF des de del terminal?

Gracies.