[gilug.org] Caracters fora del teclat

2009-01-06 20:25:22 UTC

Gracies, les solucions que m'heu donat van molt bé pels caràcters més
comuns, però em calia quelcom més, com quan escric amb un teclat anglès.

Aquesta solució l'he trobat per la web de webs:
Amb el mapa de caràcters es pot trobar el codi Unicode de qualsevol
caràcter. Aquest és el mètode per a teclejar-lo de forma independent:

Es polsa [Control]+[Majúscula]+u i es deixa anar; es veu com apareix una
"u" subratllada.
Aleshores es tecleja el codi hexadecimal (Unicode) del caràcter buscat,
mentre es veu com també se subratlla juntament amb la "u". Es polsa la
tecla [Retorn] o [Enter] o la barra espaiadora, i ja apareix el
caràcter.

El ds 03 de 01 de 2009 a les 20:18 +0100, en/na Quim Rovira va escriure: