[gilug.org] Caracters fora del teclat

Quim Rovira quim rovira gmail com
2009-01-03 19:18:59 UTC

Al meu parer, els codis són per les màquines.

Si tens el teclat ben configurat en una gnome prou actual, prement
ALTGR més gairebé qualsevol tecla, veuràs apareixer-hi pràcticament
tots els carècters que puguis necessitar, en un lloc o altre ;) Jo per
al símbol de la enya, uso altgr+4 (i en algunes distros cal un espai
tot seguit), però em sona haver-me'l trobat fins i tot com a altgr+ñ.

Si no, Narcís, sempre et quedarà el teclat virtual dins del menú d'accessoris.