[gilug.org] Quan MSWindows toca particions Ext3

Leopold Palomo Avellaneda leo alaxarxa net
2009-02-24 08:33:08 UTC

A Dimarts 24 Febrer 2009, Jordi Pujol va escriure:
> per si cas, amb la experiència de les promeses de funcionament perfecte que
> he anat acumulant durant anys, prefereixo fer servir les aplicacions més
> senzilles i adequades per a cada cosa, i com ja fa temps el ntfs només serà
> per lectura,

Home,

estic d'acord amb tu en utilitzar aplicacions senzilles, etc. Però el tema del
ntfs, hi ha gent treballant-hi des de fa molt de temps i a mi em sap greu la
manca de confiança que li has donat. Crec que sense adonar-te pots crear un
FUD en aquest tema.

De cap de les maneres dic que tot sigui perfecte, genial, meravellós, etc. Jo
tinc por quan toco una partició ntfs, ara bé, crec que has estat massa dur
amb aquest projecte i cal donar-li un vot de confiança.

> vull aclarar la dita del "sant google", que no és meva, sinó que la he
> sentida ja vàries vegades per la raó de que s'atribueix al que ho sap tot
> un poder sobrenatural, tant sols es un parlar coloquial
[...]

jo t'he entès d'aquesta manera des d'un principi. Per a mi no calen
explicacions.

[...]
> no veig la raó de que et malpensis ni facis pública una suposada mala
> intenció per la meva part que en cap cas he manifestat,

Jo no he fet pas això!!!

El meu comentari anava en relació a que busquessis el que era el Top Posting,
res mes.