[gilug.org] Quan MSWindows toca particions Ext3

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-02-24 07:58:12 UTC

per si cas, amb la experiència de les promeses de funcionament perfecte que he
anat acumulant durant anys, prefereixo fer servir les aplicacions més
senzilles i adequades per a cada cosa, i com ja fa temps el ntfs només serà
per lectura,

vull aclarar la dita del "sant google", que no és meva, sinó que la he sentida
ja vàries vegades per la raó de que s'atribueix al que ho sap tot un poder
sobrenatural, tant sols es un parlar coloquial que no té rès a veure amb la
religió, ni preten ofendre als que us creieu "creients".
tinc clara la diferencia entre escriure una paraula coloquialment, per donar
sentit a una opinió i al contrari, manifestar-se a favor o en contra de
determinades postures politiques o religioses, que no he fet en cap cas, ni
tampoc es la meva intenció perque jo també crec en aquesta religió, sense
menysprear les altres, perquè penso que pràcticament totes es basen en el
mateix principi,
no veig la raó de que et malpensis ni facis pública una suposada mala intenció
per la meva part que en cap cas he manifestat,