[gilug.org] Quan MSWindows toca particions Ext3

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-02-19 08:01:02 UTC

El Wednesday 18 February 2009 21:33:57 Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> A un que edita vídeo amb Adobe Premiere li vaig instal·lar de costat una
> Ubuntu GNU/Linux amb els editors Kdenlive, Cinelerra i Lives, però ara
> em diu que això del Linux és molt lent perquè sempre li triga una
> eternitat en arrencar.

donç les comparatives que he llegit jo diuen que el Linux engega tres o quatre
vegades més depressa,
hi ha sistemes Linux configurats per un hardware en concret que engeguen
només en 5 segons,
el temps normal que fan els meus Live és a prop d'un minut, 10 segons més o
menys, segons la configuració dels serveis i la potencia de la màquina,
hi ha estadistiques fiables sobre güindous que tarda de tres a cinc minuts,
potser s'hauria de revisar aquesta instal.lació...