[gilug.org] Quan MSWindows toca particions Ext3

2009-02-18 20:33:57 UTC

A un que edita vídeo amb Adobe Premiere li vaig instal·lar de costat una
Ubuntu GNU/Linux amb els editors Kdenlive, Cinelerra i Lives, però ara
em diu que això del Linux és molt lent perquè sempre li triga una
eternitat en arrencar.

Per a què accedís a les mateixes dades li vaig fer particions en format
Ext3 i al sistema Microsoft li vaig posar el controlador Ext2Fsd
(ext2fsd.sourceforge.net).

He vist que el problema està en què quan remena dades des de Microsoft,
aleshores en arrencar GNU/Linux es revisa la partició (fsck), i com que
ell treballa majoritàriament amb Adobe/Microsoft, sempre que arrenca
GNU/Linux s'ha d'esperar a tot el procés de fsck.

Algú sap com evitar aquest efecte?

Gracies.