[gilug.org] Impressio d'albums per correspondencia

Jaume Teixi jaume teixi net
2009-02-16 17:05:37 UTC

Hola,

La majoria d'aquestes empreses permeten la impressió de PDF's o bé,
pàgines JPG. Aixó sí, creats segons els seus formats.

Encara que no ho dónin ha entendre explícitament i prefereixin promocionar
els seus carregosos softwares per a dummies de windows,  si hi contactes,
la majoria t'acceptaran PDF o JPG.

Salutacions,
 Jaume Teixi