[gilug.org] Impressio d'albums per correspondencia

2009-02-12 20:47:52 UTC

Hola de nou,

darrerament m'ha consultat diversa gent sobre aquestes
empreses/impremtes que enviant-los les teves fotografies per internet et
fan un àlbum ben maco i dissenyat.

DPBook i Hofmann són dues d'aquestes empreses, que exigeixen que la
relació entre client i proveïdor sigui a través d'un programa informàtic
només per a Microsoft Windows, amb el qual el client selecciona el
disseny final de l'àlbum.

La meva consulta al GiLUG és: coneixeu impremtes d'aquest tipus (el
client ho fa tot des de casa) que no barrin el pas als ordinadors
lliures?

Gracies.