[gilug.org] [OT]:Opinions sobre una aplicació de gestió

Xavier Diumé dil elsud org
2009-04-21 20:36:07 UTC

Hola Narcís,
El recurs del wiki també l'he estat "avaluant" com a solució, i la veritat és
que té molts avantatges, com per exemple la recerca d'informació.

La idea de tenir-ho tot integrat és que es puguin fer recerques alhora, tant
al sistema d'incidències/manteniments com al de coneixement. Potser és una
cosa que no cal (no ho sé) però a mi em sembla realment útil, i parlo pel meu
"dia a dia".

Però veure el que feu vosaltres també em va bé perquè puc adaptar una mica la
meva idea.

Moltes gràcies, Narcís per la teva col·laboració.

El Tuesday 21 April 2009 21:46:42 Narcis Garcia - GiLUG va escriure: