[gilug.org] [OT]:Opinions sobre una aplicació de gestió

2009-04-21 19:46:42 UTC

Et detallo com ho faig jo:

- Inventari: amb un Wiki (www.mediawiki.org)
- Suport a usuaris: amb una eina de seguiment de consultes
(gna.org/projects/savane o www.otrs.org)
- Programació de tasques: amb una agenda (www.k5n.us/webcalendar.php)
- Coneixement: amb el mateix Wiki.

Fa uns quants anys tot això ho feia escrivint-ho en HTML amb el "Bloc de
notas", en la meva època d'usuari Microsoft. La veritat és que la
presentació era més neta, sense botons ni copylefts.

El dt 21 de 04 de 2009 a les 21:26 +0200, en/na Xavier Diumé i Felip va
escriure: