[gilug.org] Programari VoIP de punt a punt

2009-04-15 07:43:30 UTC

Si, els servidors són imprescindibles per a què la gent no hagi d'estar
lligada a una IP pública.
Un servidor local suposo que també requeriria usuaris i contrasenyes.

El què busco és d'altres programes que, per experiència, hom em recomani
per a connectar directament a una IP.

El dc 15 de 04 de 2009 a les 00:31 +0200, en/na Xavier Barnada va
escriure: