[gilug.org] Programari VoIP de punt a punt

2009-04-14 20:18:18 UTC

Hola, sembla que fa molts dies que ningú no pregunta ni explica gaire
res.
Jo mantinc el costum de volcar en aquesta llista quasi tots els dubtes
que se m'ocorren, que almenys això li dóna vidilla.

El cas és que de tant en tant vull poder establir una trucada de veu
(almenys de veu) amb d'altra gent, i hi ha tantes possibles solucions,
que al final no me'n surto amb cap.

No vull obligar ningú a enregistrar-se a cap servidor, així que descarto
aquells programes que requereixin aquesta gestió. Un programa que em
semblava prou bo i fàcil és l'Ekiga (el nou GnomeMeeting), però
darrerament em dóna problemes de connexió degut a algun "bug" dels
protocols que utilitza.

Quins altres programes em podeu recomanar?
Es tracta de poder-li dir a algú "engega això i truquem-nos ara".

Gracies.