[gilug.org] pc a peces

2009-04-05 11:58:34 UTC

Possibilitats n'hi ha moltes; jo un dia de 2005 vaig anar a la
deixalleria i vaig trobar una placa base amb CPU intel a 800MHz, una
targeta gràfica PCI, un disc dur de 20GB i una font d'alimentació. Només
li vaig haver d'afegir una targeta de xarxa i algun cable, i vaig muntar
el meu primer servidor web GNU sense carcassa ni res (damunt una ouera
de cartró i en una lleixa d'estanteria).

Símplement vaig instal·lar la meva primera Ubuntu (5.04 d'escriptori) i
el XAMPP. Després d'un any vaig descobrir que li podia deshabilitar
l'escriptori, i fins a 2 anys em va servir per allotjar moltes webs i
fitxers de descàrrega sense apagar-lo ni reiniciar-lo mai.

Total, els 15 o 20 neuros de la tarja de xarxa.

Ara ja m'he reformat :)
Però la màquina encara em fa servei per fer proves de programari
servidor.

El dg 05 de 04 de 2009 a les 13:19 +0200, en/na Andrei va escriure: