[gilug.org] pc a peces

Andrei andsux gmail com
2009-04-05 11:19:00 UTC

2009/4/5 Narcis Garcia - GiLUG <>

> Hi estic d'acord: a un particular li sol sortir més car comprar les
> peces i fer-se el muntatge amb èxit, que no comprar l'equip muntat. I a
> més a  més amb el risc d'equivocar-se i fer malbé el muntatge.
>

> El dg 05 de 04 de 2009 a les 12:41 +0200, en/na Jordi Pujol va escriure:
> cada
> vegades,
> presentada en

> vàries de

> car

> en el
> gestió
> paralel,
> [...]

Nose por que hablan de 500 euros parriba y eso, yo tengo un servidor casero
funcionando por unos 260 euros que me gaste en el:
Placa asus gama alta m3a78-vm con el chipset ati
Procesador Amd X2 4850+ (2,5Gh) y 5gb de ram.. ddr2 800mhz

No es un X4 pero rinde mas que suficiente...

Por lo que buscando unos buenos proveedores se pueden ahorrar lo
suficiente...

--
****
"Linux is for people who hate Windows, BSD is for people who love UNIX"