[gilug.org] pc a peces

2009-04-03 16:34:56 UTC

Vols barrejar un PC d'escriptori amb un servidor web, és a dir, que
mentre tu hi jugues, l'equip també serveixi al públic.

Només et recomano que el compris amb el màxim de memòria RAM possible,
doncs tu i el servidor teniu tots els números per xocar. Igualment no
vas molt ben encaminat.

El dv 03 de 04 de 2009 a les 17:54 +0200, en/na Marc Furtia i Puig va
escriure: