[gilug.org] salvapantalles i enlightment

Marc.furtia marc furtia gmail com
2008-09-15 09:14:58 UTC

El dg 14 de 09 de 2008 a les 13:46 +0200, en/na David Casals va
escriure:
> Hola a tots,
>
> Acabo de posar un ordinador amb enlightment i m'interessaria poder
> deshabilitar totalment l'estalvi de pantalla, com ho puc fer?

Quina versió d'enlightenment és ?
En el 17, per deshabilitar l'estalvi de pantalla, si no t'he entés
malament, has d'anar a configuració. Dins de configuració has d'anar a
la categoria Pantalla i després escollir l'element salvapantalla.
A dalt de tot de la finestra hi ha una opció per deshabilitar el
salvapantalla.