[gilug.org] salvapantalles i enlightment

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-09-14 15:49:56 UTC

El Sunday 14 September 2008 13:46:51 David Casals va escriure:
> Hola a tots,
>
> Acabo de posar un ordinador amb enlightment i m'interessaria poder
> deshabilitar totalment l'estalvi de pantalla, com ho puc fer?

amb KDE hi ha un applet que es diu kpowersave, es poden definir diferents
esquemes per gestionar la pantalla y el consum de potencia,
suposo que esta molt lligat amb el sistema de fitxers a /proc/acpi,

vé definit el esquema de presentació, amb el que no engega el salvapantalles
ni apaga el monitor.