[gilug.org] música lliure

Quim Rovira quim rovira gmail com
2008-11-19 20:03:43 UTC

No sé si s'escau al que volies per l'event, però de tota manera et
recomano que et passis per la pàgina de Creative Commons:
http://creativecommons.org/audio
Si t'hi fixes, a la dreta hi ha una columna una mica avall amb un
recull de llocs web que tenen música sota llicències lliures en totes
les seves formes.

Perquè l'opció de posar el que sigui i passar-te pel forro les teves
obligacions amb l'SGAE... no es pot dir en una llista com aquesta, oi?
:)

Sort!