[gilug.org] música lliure

Marc marc furtia gmail com
2008-11-19 19:53:49 UTC

Bones llista, escric aquest correu ja que estic buscant música lliure per un
casament, ja que m'agradaria que el pròxim casament al qual asistiré no
hagués de pagar a la S.G.A.E.
Per casualitat algú sap si hi ha algun recopilatori per un event d'aquestes
característiques que circuli per la xarxa i que estigui exempte de pagar
l'impost revolucionari dels senyors de l'S.G.A.E. ?
Gràcies per tot.
P.D. : sé que no és un tema de software, si no un tema de llicències, però
no sé gaire on preguntar i se'm ha ocudit preguntar en aquest llista.
Perdoneu per l'SPAM o pel tema fora de lloc.

--
Atentament, Marc Furtià i Puig