[gilug.org] Hylafax senzill

2008-11-17 12:25:59 UTC

Transformant el refrany castella:
"Nunca te acuestarás, sin preguntar una cosa más"

He endollat a l'ordinador un modem al port sèrie (RS232) i amb el
Synaptic he instal·lat els paquets "hylafax-server" i "gfax".

Per a enviar un fax, he imprès 'a un fitxer' un document de text, i
després he obert el Gfax per a recollir el document.ps creat abans i
dir-li que l'envii mitjançant el hylafax local. Tot ha funcionat bé i a
la primera.

Però el què m'agradaria a mi és poder estalviar la gestió del fitxer,
que el guardo, que l'obro, que haig de cridar un altre programa
(gfax),... amb el què en diuen una "Impressora virtual". Això he llegit
en algun lloc que Gfax ho permet.
És a dir, que en imprimir un document, aparegui una impressora anomenada
"Enviar per fax", i una vegada li confirmo la impressió em demani
automàticament el número de destinació del fax.

Algú sap com lligar això amb Hylafax sense aprofundir molt tècnicament?