[gilug.org] Escoltar midi facilment

2008-05-30 16:38:00 UTC

Vaja, doncs resulta que el problema venia del fitxer MIDI amb el què ho
estava intentant, ja que fa servir uns instruments que els
sintetitzadors aquests no tenen.

De tota manera ja es podria reproduir amb altres instruments! (igual com
es fa amb els textos amb Fonts estranyes).
Ara he aconseguit un altre fitxer MIDI més "normalet" i l'he escoltat,
tant amb el Timidity com amb el Fluidsynth

El projecte Timidity però sembla que està aturat des de fa 4 anys. He
preferit quedar-me amb l'altre (fluidsynth).