[gilug.org] Escoltar midi facilment

K k jasp org
2008-05-30 16:34:30 UTC

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas wrote:
> El Divendres 30 Maig 2008 17:49:13 Narcis Garcia - GiLUG va escriure:

El que crec que tambe pot passar, es que, fins on se, una tarja de so en
linux, pot tenir mes d'una "entrada": En el meu PC, n'hi ha una que es
diu "synth", i una altra "pcm"... I el que tinc entes, es que una es fa
servir per audio tal qual, (es a dir per volcar-hi un wav, o reproduir
un mp3 un cop descomprimit i decodificat), i l'altra es per reproduir un
MIDI, que cal "generar-lo" amb la taula d'ones corresponent...

Llavors pot passar que hi hagi, per exemple el volum del "PCM" alt i es
sentin els wav, i el del "SYNTH" baix i els MIDI no... (si es aquest
l'ordre).

Que algu que en sapiga mes em corretgeixi i/o amplii!

Vaigi be!