[gilug.org] Xifra de disc lliure

2008-05-19 15:23:50 UTC

Amb quotes cal estructurar tot això dels usuaris o grups i lligar-ho al
què fan els programes, no?
Tan sols necessito espai lliure, no cal que sigui "d'aquest" o
"d'aquell".

Si tinc una partició de, per exemple, 50GB on només hi fico els fitxers
a salvaguardar, n'hi ha prou amb què el copiador de seguretat comprovi
sempre que queden més de 25GB lliures.
A part de què un control com el què estic fent em permet estar alerta de
què cal fer neteja, o de què s'acaba l'espai (amb còpies o sense).

Jo particularment no necessito posar restriccions de "no permetre" l'ús
de l'espai, ja que la mateixa capacitat física d'un disc ja impedeix que
en una partició de 50GB se n'hi emmagatzemin 51GB. El què necessito és
posar el termòmetre per a veure com està la cosa, i tampoc dependre de
terceres màquines.