[gilug.org] Pessima politica de NVIDIA

francescp pepperline com francescp pepperline com
2008-05-16 16:40:28 UTC

Jo em les targetes ati o nvidia he tingut força sort i no he
tingut gaires problemes en canvi amb les intel (i810) ha estat
un autèntic desastre. Per cert ahir vaig estrenar un portàtil
de la marca "VISA" porta una nvidia i la ubuntu se la menjat
correctament, ara em falta instal.lar la gentoo a veure què tal
serà....

Per cert el tema de Microsoft ara us en vull explicar una cosa i
sé que m'hauria de caura la cara de vergonya. La situació és que
la setmana passada va venir un amic pq li posés la ubuntu amb
una torre i li posés en marxa una impresora, ok ? em vaig passar
com 3 dies per posar en marxa la impresora, m'imprimia malament,
 vaig llegir fòrums++ com boig! i la impresora sense funcionar!
vaig haver de recórrer al windows per fer servir el driver de la
impresora i així comprovar si la impresora funcionava. Amb windows
la impresora tampoc va funcionar, sabeu què va sé ? el cable USB!
però pq vaig haver de recórrer al windows!!! aquests fabricants s'els
hi hauria de caure el pel respecte aquest tema! ja portem uns bons
anys la comunitat linux i no respecten res els fabricants!

Perdoneu que us foti el rotllo! a on treballo tinc una impresora
Xerox dc 250 (és una impresora bestial!) porta un preprocessador
que sembla està funcionant amb linux i dóna servei samba! però no
us ho perdeu! la Xerox no em sap oferir cap driver per linux i fins
i tot m'han vingut comercials que no saben què és el linux i sabeu
què diuen, pregunta-ho al comercial de linux a veure si t'ofereix el
driver! però que incultes que arriben a sé alguns de meu!

"Narcis Garcia - GiLUG" <> ha escrit:
> No sé si et referies a això, però quan he dit "retrocedir al sistema
> Microsoft" m'he expressat malament: voldia dir retrocedir a les
> tècniques d'usuari de Microsoft, però aplicades a GNU.

--add-argb-glx-visuals
> --include-implicit-metamodes --no-logo --twinview
--twinview-orientation=LeftOf