[gilug.org] Petita introducció

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2008-03-15 10:27:50 UTC

> Acabo de trobar que tots vosaltres no sou gent de IRC :) Ja que porto més
> de 2
> semanes en #gilug en Freenode amb només dos altres persones... (o estic en
> el
> canal incorrecte?).

Jejej tens raó, no hi  ha gaire gent, jo abans hi solia ser sempre :) però
ara entre una cosa i altre no estic gaire davant del pc fora d'hores de
feina 8-)

> Bueno, algu actualiza el portal de web? No hi ha res de nou desde fa molt
> de
> temps... :-). Ara que he trobat aquesta lista fere una petita introducció.

Tens raó, i nosé com està el tema... fa un temps (una mica més d'un any
just) vam fer les primeres Jornades[1] i semblava que ens animariem una mica
més tots. De fet la llista va augmentar el tràfic però la web crec que es va
quedar bastant encallada, Ara gairebé tothom suposo que té el seu propi bloc
i escriu les seves fricades  allà :P

> PS: A algu li interesaria fer un keysigning[1] algun dia?

No estaria malament :)

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <>