[gilug.org] Petita introducció

Jonathan Patrick Davies davies jpatrick gmail com
2008-03-13 17:29:18 UTC

Hola a tots!

Acabo de trobar que tots vosaltres no sou gent de IRC :) Ja que porto més de 2
semanes en #gilug en Freenode amb només dos altres persones... (o estic en el
canal incorrecte?).

Bueno, algu actualiza el portal de web? No hi ha res de nou desde fa molt de
temps... :-). Ara que he trobat aquesta lista fere una petita introducció.

Em dic Patrick, porto 3 anys en Girona, i sóc de Londres. Tinc 16 anys, i el meu
distribució preferit es Kubuntu (si, sóc fan de KDE).

En programmari lliure, em dedico a moltes coses. La mayoria de les qual o estan
en (K)Ubuntu o en Debian. Tota la informació de aixó es pot trobar aquí (en
angles, he dit que sóc de Londres, no? ;-)):

  - https://wiki.kubuntu.org/PatrickDavies

I bé, a veure que puc fer per aqui. :-)

      Patrick

PS: A algu li interesaria fer un keysigning[1] algun dia?

[1]: http://gnupg.org/howtos/es/gpg-party.html
--
     Kubuntu - Pure KGX      http://www.kubuntu.org